Thursday 23 June 2011

lagu pling syok layan bulan ni......

kenal x sapa ni.......
Entahlah sejak 2,3 hari ini telinga aku asyik dgq lagu untie kat ats ni ja....untie 2 mak kpada atilia..
jd aku jdkan lagu ni lagu tema aku untuk minggu ni.....
selalu aku dgq kat cni http://www.youtube.com/watch?v=1KpxqT70vJ8 tp ada mcm2 version lg kat youtube...
lirik lagu ni mmg ckup A lah kalo sapa yg kaji....

jom kita nyanyi
Salamiah Hassan
Gelombang


Nasibku dirundung malang
Sederas gelombang
Menghempas di pantai
Semalam aku ternoda

Dalam sinar cahaya di jendela
Tiada esok lagi
Gelap masa depan
Sinar hidup ini tiada erti

Hidupku seperti badai
Tak henti gelora
Musnahlah segala
Perasaan dan harapan
Untuk hari esok tiada lagi

Oh Tuhanku
KepadaMu ku pohon ampun doa restu
Lindungilah daku yang tidak berdaya
Di bumiMu ini

best kn..
k lah x taw la nak write apa lg...
2 b continue for next week fvrite song...

No comments:

Post a Comment